De klant aan het woord

Waar staan jullie op het gebied van veiligheid? Om je op weg te helpen of een zetje in de juiste richting te geven, delen we hier een aantal verhalen van onze klanten. Laat je inspireren door hun veiligheidsaanpak en kijk wat je hiervan kan leren of vraag direct een vrijblijvende offerte aan. Of lees ons artikel met 5 inspirerende manieren om aan de slag te gaan met BHV.

EEN HECHTE EN FUNCTIONELE BHV-ORGANISATIE BOUWEN


Viking Life-saving Equipment werkt dagelijks aan de veiligheid van mensen aan boord. Maar toen na een flinke groei én een verhuizing naar een groter pand het alarm afging, bleek dat er ook werk te verzetten was als het om de eigen bedrijfsveiligheid ging. Het was een wakeup-call voor Viking, die direct actie ondernam. 
 

EEN LANDELIJKE BHV DAG


De veiligheid waarborgen voor 5.000 medewerkers is geen gemakkelijke klus. Met 13 verschillende locaties zijn er een hoop verschillende uitdagingen waarmee PwC Nederland rekening moet houden. Het geheim van PwC? Een gedegen aanpak en voldoende trainen. Dat deden ze onder andere met een landelijke BHV-dag.
 

ZORGELOOS ZWEMMEN


Vakantiepark De Krim op Texel verwelkomt iedere zomer vele gasten op hun vakantiepark in De Cocksdorp. En dus ook in het bijbehorende zwembad, waar plaats is voor 400 gasten. De medewerkers dragen daar een grote verantwoordelijkheid voor de veiligheid. Een specifieke EHBO-training bleek dé manier om de medewerkers van De Krim voor te bereiden op deze verantwoordelijke taak.
Vakantiepark De Krim

EEN SUCCESVOLLE
'WEEK VAN DE VEILIGHEID'


Toen Avans Hogeschool met het Veiligheidsambitieplan aan de slag ging, bleek de bekendheid van de veiligheidsprocedures onder studenten en medewerkers onvoldoende. Het Veiligheidsteam van Avans kwam daarom in actie tijdens de landelijke ‘Week van de Veiligheid’. Een geslaagde week waarin het interne alarmnummer bekendheid kreeg én studenten ook nog leerden reanimeren.
 
  
  
Vollenhoven leert medewerkers omgaan met ongewenst gedrag en agressie

OMGAAN MET ONGEWENST GEDRAG EN AGRESSIE


Medewerkers van Tankstation Vollenhoven kregen steeds vaker te maken met ongewenst gedrag en agressie. Om onveilige situaties te voorkomen, wilde Vollenhoven medewerkers leren omgaan met lastige klanten en ongewenst en agressief gedrag. Een uitgebreid trainingsprogramma op maat voor alle 180 medewerkers bleek de oplossing. 

 

Innovatieve veiligheidsoplossingen

Wij willen onze klanten graag vernieuwende veiligheidsoplossingen aanbieden. Hieronder vind je onze innovaties:

Stel je eigen cursus samen: train op de risico's van jouw organisatie
BHV-, EHBO- en VCAcontinu: met ons continu leren platform maken we leren altijd en overal beschikbaar.
Het veiligheidsambitieplan: een veiligheidsprogramma op maat op basis van jouw ambities
Mystery visit: leer waar verbeterpunten op sociaal veiligheidsgebied in jouw organisatie liggen. 

Meld je aan voor de nieuwsbrief Blijf op de hoogte (max. 6x per jaar) en vul je mailadres in.
Volg ons via social media:
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • instagram
  • spotify

info@bhv.nl

024 373 09 77
Bel ons terug
.